مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-05فرهنگي

نمایش جدید تالار قشقایی تئاتر شهر معرفی شد


برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک اثر نمایشی جدید از روز دوشنبه شانزدهم آبان در تالار قشقایی مجموعه اجرای خود را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با پایان گرفتن نمایش پاره هایی از چند زندگی به کارگردانی شیوا دیناروند در تالار قشقایی یک اثر نمایشی جدید از روز دوشنبه شانزدهم آبان در این تالار اجرای خود را آغاز می کند.

فقط یک دقیقه طول می کشه عنوان نمایش جدید تالار قشقایی به نویسندگی مسعود سمیعی، کارگردانی سید علی تدین صدوقی و بازی اصغر صابری، مروارید افسری، لادن بنکدار، علیرضا نادی و افشین رضایی است که از روز دوشنبه شانزدهم آبان ساعت 18:30 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

درخلاصه داستان اثر آمده است: نمایش درباره زن و شوهری است که برای رسیدن به ثروت، قدرت و تثبیت موقعیت خود بر علیه یکدیگر دسیسه چینی می کنند.

ظرافت و زیرکی و درایت زنانه با درامی تراژیک در برابر قدرت نیرنگ قرار گرفته و خودنمایی می کند.

علی اکبر طرخان مشاور هنری، مروارید افسری دستیار کارگردان، مجتبی عراقی و هادی تدین، امیرحسین انگوتی، هستی باقری گروه کارگردانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جدید تالار قشقایی تئاتر شهر معرفی شد

نمایش جدید تالار قشقایی تئاتر شهر معرفی شد