مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-05اجتماعي

دومین باران پاییزی در راه بوشهر است


معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره پیش بینی بارش های پراکنده طی امروز و فردا، از ورود دومین سامانه بارشی پاییزی به استان از روز سه شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا راستگو معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا با وزش باد های شمالی، سواحل استان به ویژه در مناطق جنوبی متلاطم خواهد بود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت در برخی ساعت ها با افزایش پوشش ابر، احتمال بارش های پراکنده در سطح استان و روی دریا دور از انتظار نیست.

  وی ادامه داد: پیش بینی می شود از روز سه شنبه با نفوذ یک سامانه ناپایدار جوی به استان و تداوم فعالیت آن تا روز چهارشنبه، ضمن افزایش سرعت وزش باد های جنوبی، در برخی نقاط وقوع رعدوبرق، رگبار باران و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

  این مقام مسئول اعلام داشت: جهت وزش باد تا فردا بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در نواحی جنوبی در برخی ساعت ها 16 تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

  وی تاکید کرد: ارتفاع موج دریا هم 60 تا 120 سانتیمتر و در مناطق جنوبی در ساعت هایی 90 تا 150 سانتیمتر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین باران پاییزی در راه بوشهر است

دومین باران پاییزی در راه بوشهر است