مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-05اقتصادي

70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: روزانه حدود 1200 تماس با سامانه 125 برقرار می شود که متاسفانه حدود 70 درصد آن مزاحمت تلفنی است.

- محمد یساولی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در تلاش برای جذب بودجه عمرانی سازمان آتش نشانی برای خرید تجهیزات و تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم، اظهار کرد: شرایط خرید تجهیزات، خودرو و البسه آتش نشانی آگهی شده و پس از برگزاری مناقصه، پیمانکاران مشخص و بعد از آن وارد مرحله عقد قرارداد برای جذب بودجه جهت خرید تجهیزات می شویم.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری کرج با اشاره به برخی محدودیت های این سازمان ادامه داد: کمبود نیروی عملیاتی مهمترین دغدغه امروز مدیریت شهری است.

طبق برآوردهای صورت گرفته تا سال 1403 حدود 250 نفر از نیروهای عملیاتی سازمان بازنشست می شوند و اگر عملا برای جذب نیروهای جایگزین به موقع اقدام نشود، خلاء بزرگی در این حوزه ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: ناگفته نماند، سازمان همین حالا هم با کمبود نیروی عملیاتی مواجه است و نسبت به استانداردهای مشخص شده عقب ماندگی دارد که این موضوع فشار بیشتری بر روی نیروهای موجود تحمیل می کند.

این مسئول افزود: آتش نشانی جزو حرفه های سخت و زیان آور است و هم ذهن و هم جسم نیروها در عملیات های اعزامی به شدت درگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است

70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است