مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-05اجتماعي

آمار قابل تامل مصدومین حوادث ترافیکی طی 2 روز در جنوب کرمان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت نسبت به آمار مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی طی دو روز در جنوب کرمان هشدار داد.

- ایسنا/کرمان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت نسبت به آمار مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی طی دو روز در جنوب کرمان هشدار داد.

دکتر ابراهیم افضلی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حوادث ترافیکی در جنوب کرمان از دستگاه های ذیربط خواست در این خصوص ورود کنند و افزود: تعداد 98 مصدوم در حوادث ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ 12 و 13 آبان ماه 1401 در جنوب استان کرمان قابل تامل است.

وی اصلاح فرهنگ رانندگی و احترام به حق تقدم را در کاهش حوادث رانندگی مورد تاکید قرار داد و گفت: طبق نظر کارشناسان علت اصلی حوادث رانندگی سرعت غیرمجاز و عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی است که می طلبد در این راستا تریبون های فرهنگی و اطلاع رسانی وارد عمل بشوند.

افضلی تعداد کل ماموریت های اورژانس در تاریخ های 12 و 13 آبان ماه 1401 در روزهای پنجشنبه و جمعه در حوزه جنوب کرمان 239 مورد اعلام کرد و گفت: حوادث ترافیکی در طی این دو روز 98 مصدوم برجای گذاشته است که هزینه های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت ضمن اعلام آمادگی مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در ارائه خدمات مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قابل تامل مصدومین حوادث ترافیکی طی 2 روز در جنوب کرمان

آمار قابل تامل مصدومین حوادث ترافیکی طی 2 روز در جنوب کرمان