مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-05اقتصادي

پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم افتتاح شد


شهردار قشم از افتتاح پایانه مسافربری غدیر با 6 هزار مترمربع مساحت و اعتبار 48 میلیارد ریال خبر داد.

- میرداد میردادی با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این پایانه مسافربری که با 48 میلیارد ریال اعتبار شامل 32 میلیارد ریال هزینه ساخت و 16 میلیارد ریال هم هزینه آسفالت ساخته شده، هم اینک استان هرمزگان دارای سه پایانه مسافربری در بندرعباس، بندرلنگه و قشم است.

وی ادامه داد: هم اینک به طور متوسط 30 دستگاه اتوبوس به صورت روزانه از سوی چهار شرکت مسافری از نقاط مختلف کشور مسافران را از طریق بندر پهل با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت وارد جزیره قشم می کنند.

شهردار قشم بیان کرد: ترمینال غدیر در زمینی که پیش از این به حوزه موتوری شهرداری قشم تعلق داشت ساخته شد و از امروز تمام اتوبوس ها موظف هستند مسافران خود را از طریق این پایانه پیاده یا سوار کنند.

به گفته وی، در این پایانه مسافربری امکاناتی همانند کارواش، نمازخانه، تعویض روغنی، دفاتر شرکت های مسافری، خوابگاه ویژه رانندگان، ساختمان مدیریت، چهار چشمه سرویس بهداشتی ویژه بانوان و چهار چشمه سرویس بهداشی آقایان و ایستگاه های تاکسی درون و برون شهری ساخته شده است.

میردادی یادآور شد: در صورت تمایل شرکت های دیگر مسافری برای انتقال مسافران به جزیره قسم، امکان افزایش دفتر برای 6 شرکت جدید هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم افتتاح شد

پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم افتتاح شد