مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:162022-11-05پزشكي

معاون وزیر بهداشت: تکمیل 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در دستور کار قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بهروز رحیمی صبح امروز در جریان بازدید از بیمارستان شهید رجایی قزوین اظهار کرد: قزوین یکی از استان های با ظرفیت در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور دارد.

وی اضافه کرد: باوجود آنکه قزوین، در حوزه پزشکی مستعد است، اما این استان در زیرساخت های درمانی، وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند تقویت جدی است و در چند سال اخیر برنامه ریزی بر این بوده که بتوانیم برخی پروژه ها را در این استان اجرایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: بیمارستان 700 تختخوابی قزوین یکی از پروژه های بزرگ استان که در وزارتخانه نیز برای آن برنامه ریزی صورت گرفته، است.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است چه در قالب مصوبات رییس جمهوری و چه اعتباراتی که از منابع دولتی دریافت می شود، بتوانیم فازهای ابتدایی این پروژه را در 2 سال آینده افتتاح و کمی وضعیت سلامت استان را ارتقا دهیم.

رحیمی گفت: فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین با 180 تخت خواب بیمارستانی در آستانه بهره برداری است و می تواند کمی عقب ماندگی های قزوین را جبران کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی از بیمارستان های ضعیف کشور در حوزه هتلینگ است اصرار داریم این پروژه هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: تکمیل 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در دستور کار قرار دارد

معاون وزیر بهداشت: تکمیل 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در دستور کار قرار دارد