مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-05اقتصادي

احداث نخستین خانه کوهنورد زنجان در قیدار


نخستین خانه کوهنورد استان زنجان در شهر قیدار احداث می شود.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه خانه کوهنورد قیدار خبر داد و افزود: این پروژه در راستای توسعه ورزش کوهنوردی احداث می شود و پیش بینی می شود، ظرف یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه خانه کوهنورد در دامنه کوه قیدار نبی (ع) در حال احداث است، اضافه کرد: پس از افتتاح این محل به منظور کمپ آغاز پیمایش کوهنوردی، برگزاری استاژهای فنی، کلاس ها و دوره های آموزشی در اختیار کوهنوردان گذاشته می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به جایگاه ورزشکاران شهر قیدار در سطح ملی و فراملی و اهمیت حمایت از افتخارآفرینان شهرستان، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با برنامه ریزی و تخصیص اعتبار مناسب درصدد توسعه ورزش شهرستان است و این مهم را از اولویت های خود می داند.

موسوی با تاکید بر لزوم ارج نهادن و بها دادن به ورزشکاران، گفت: به پاس قهرمانی ها و افتخارآفرینی ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش و سلامتی، المان مرد کوهنورد توسط هنرمندان مجسمه ساز ساخته و به زودی در جوار خانه کوهنورد نصب خواهد شد.

شهردار قیدار با ضروری دانستن مقابله با آسیب های اجتماعی، متذکر شد: آسیب های اجتماعی از آفت های مهم جامعه امروزی است و هر کس به سهم خود وظیفه مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نخستین خانه کوهنورد زنجان در قیدار

احداث نخستین خانه کوهنورد زنجان در قیدار