مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-05اجتماعي

آغاز به کار نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری


همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم افتتاح نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری با حضور رییس مرکز آموزش علمی و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، رییس مؤسسه آموزش علمی و کاربردی شهرداری تهران، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد شرق، جمعی از معاونین و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و دانشجویان در مرکز آموزش علمی و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رییس مرکز آموزش علمی و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک ضمن تبریک به دانشجویان گفت: امروز همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی شاهد آغاز نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری هستیم.

مصطفی قاضی زاده هاشمی افزود: رشته راهبری قطار شهری بعد از مطالعات و بررسی های انجام شده و طی مراحل قانونی برای اولین بار از امسال در این مرکز تدریس می شود.

رییس مرکز آموزش علمی و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک با بیان اینکه 40 دانشجو برای این رشته جذب شده است، گفت: با توجه به نیاز راه آهن شهری تهران، نزدیک شدن راهبران به بازنشستگی و افزایش خطوط نیاز به پرورش نیروی انسانی توانمند بیش از پیش احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری

آغاز به کار نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری