مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-05اقتصادي

تولید با کیفیت قطعات ایمنی و داخلی سازی کامل ایربگ


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت تولیدکننده قطعات ایمنی خودرو، بر تولید با کیفیت و همچنین داخلی سازی واحد کنترل ایربگ در همکاری با دانش بنیان ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی با بیان این که در گذشته وابستگی صنعت خودرو کشور به واردات تجهیزات ایمنی خودرو از جمله ایربگ و تحریم های اعمال شده سبب ایجاد چالش در خطوط تولید شده بود، گفت: در حال حاضر با همکاری شرکت های دانش بنیان بخش زیادی از مشکلات تامین رفع شده است.

وی تصریح کرد: شرکت های تامین کننده مانند ایمن خودرو شرق باید برای داخلی سازی بخش های دیگری از ایربگ مانند واحد کنترل برنامه ریزی کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به خودکفایی کامل در این قطعه مهم و راهبردی شویم.

خطیبی ضمن تاکید بر اجرای برنامه های توسعه ظرفیت های تولید در شرکت ایمن خودرو شرق، گفت: این شرکت باید در زمینه قطعات ایمنی محصولات جدید از جمله ری را و محصول پروژه TF21 آمادگی داشته باشد.

وی با بیان این که توانمندی بالایی در بخش تحقیقات و مهندسی شرکت ایمن خودرو شرق وجود دارد، اظهار کرد: همکاری با شرکت های دانش بنیان نیز در مسیر توسعه این شرکت راهگشا بوده و این همکاری ها باید تعمیق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید با کیفیت قطعات ایمنی و داخلی سازی کامل ایربگ

تولید با کیفیت قطعات ایمنی و داخلی سازی کامل ایربگ