مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-05اقتصادي

اعلام زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرآیند ثبت نام از نخبگان جامعه کار و تولید استان در سی و چهارمین جشنواره امتنان آغاز شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرآیند ثبت نام از نخبگان جامعه کار و تولید استان در سی و چهارمین جشنواره امتنان آغاز شد.

علی جهانی، امروز در جمع خبرنگاران، بر معرفی موفقیت ها و برترین های کار و تلاش به جامعه تأکید و اظهار کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی نخبه نقش ارزنده ای در پایداری و توسعه اقتصادی لرستان دارد و باید نخبگان این قشر زحمتکش و پرتلاش که بار سنگینی را جهت توسعه اقتصاد کشور به دوش می کشند به مردم و جامعه معرفی کرد.

وی به آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان در آبان ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار و جستجوی شناسایی و معرفی نخبگان جامعه کارگری و کارفرمایی هر سال در سطح ملی و استانی همزمان با هفته کارگر برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به نحوه ثبت نام در این جشنواره اشاره کرد و گفت: همه کارگران، گروه های کار و واحدهای استان می توانند به سامانه اینترنتی به آدرس الکترونیکی http://emtenan.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان

اعلام زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان