مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-05اجتماعي

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره خوارزمی درخشیدند


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد با عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر در جشنواره علمی تخصصی خوارزمی خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جمالی آرند پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانش آموزان همه ساله در جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دست سازه، مسابقات آزمایشگاهی و طرح برتر و بازارچه های دانش آموزی به رقابت می پردازند.

وی بیان داشت: جشنواره نوجوان خوارزمی اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از ابزاری است که در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد و با تلفیق دانش تئوری و کار عملیاتی در دانش آموزان، تعلیم و تربیتی ماندگار و پایدار ایجاد می کند.

جمالی آرند تصریح کرد: دانش آموزان ساعی دبیرستان دخترانه نیکان شهرستان کهگیلویه رتبه برتر جشنواره خوارزمی را کسب کردند و امیدواریم که با برنامه ریزی اصولی و مدون در حوزه آموزش، شاهد موفقیت های دانش آموزان در عرصه ملی باشیم.

وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی هر ساله با هدف بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برگزار می شود.

جمالی اظهار داشت: این جشنواره با حضور همه استان های کشور در شهریورماه گذشته در اصفهان برگزار شد و هشتمین دوره این جشنواره در چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره خوارزمی درخشیدند

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره خوارزمی درخشیدند