مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-05سياسي

شکوفایی دانشگاه بویین زهرا نیازمند اهتمام مسئولان/ چالش کمبود بودجه عمرانی


نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس با اشاره به اینکه عقب ماندگی ها باعث شده تا توسعه و شکوفایی در دانشگاه بویین زهرا آنطور که باید صورت نگیرد، - ایسنا/قزوین نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس با اشاره به اینکه عقب ماندگی ها باعث شده تا توسعه و شکوفایی در دانشگاه بویین زهرا آنطور که باید صورت نگیرد، گفت: استقلال دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا این مرکز را با چالش جدی کمبود بودجه عمرانی مواجه کرده است که امیدواریم مسئولان استانی هم پای نمایندگان مجلس برای حل این موضوع تلاش کنند.

روح الله عباسپور شنبه 14 آبان 1401 در حاشیه بازدید استاندار قزوین از شهرستان بویین زهرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه فنی حرفه ای و مهندسی بویین زهرا در سال 1390 در چند رشته فنی، مهندسی و صنایع در فضایی به وسعت 20 هکتار با کمک آموزش و پرورش، اداره کل راه و شهرسازی با 48 دانشجو افتتاح شد.

وی بابیان اینکه این دانشگاه از ظرفیت و امکانات ویژه ای برخوردار است، افزود: در دولت پیشین به جای توسعه و استقلال بخشی به این دانشگاه، مسئولان وقت آن را با دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) ادغام کردند که این اقدام ثمری جز تضعیف دانشگاه نداشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در راستای ادغام متعهد شده بود که دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا را تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی دانشگاه بویین زهرا نیازمند اهتمام مسئولان/ چالش کمبود بودجه عمرانی

شکوفایی دانشگاه بویین زهرا نیازمند اهتمام مسئولان/ چالش کمبود بودجه عمرانی