مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-05اقتصادي

مدیران سنگ انداز معضل اصلی حوزه اشتغالند/ اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات اشتباه است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از غیبت برخی از مدیران در جلسه کارگروه اشتغال استان انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران باور ندارند که باید در حوزه اشتغال کار کنند و این گرفتاری اصلی حوزه اشتغال است.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از غیبت برخی از مدیران در جلسه کارگروه اشتغال استان انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران باور ندارند که باید در حوزه اشتغال کار کنند و این گرفتاری اصلی حوزه اشتغال است.

سید محمد دهنوی امروز شنبه 14 آبان در کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: مدیری که نداند در جلسه امروز برای چه موضوعی حاضر شده پسندیده نیست، بنده از مدیرانی که آمار اشتغال آنها بالا و درست است قدردانی می کنم.

وی از غیبت برخی از مدیران در جلسه کارگروه اشتغال انتقاد کرد و افزود: از مدیرانی که به هر دلیلی امروز در کارگروه اشتغال استان گلستان حضور نیافتند گله مند هستیم البته برخی از این مدیران غایب در حوزه اشتغال عملکرد خوبی نداشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه حتماً گزارش این کارگروه را به استاندار گلستان اعلام خواهد کرد و به زودی نشستی با ایشان ترتیب می دهیم و موضوعات را بدون تعارف و شفاف بیان خواهیم کرد، تصریح کرد: وقتی مدیری در چنین جلسه مهمی حاضر نمی شود مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران سنگ انداز معضل اصلی حوزه اشتغالند/ اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات اشتباه است

مدیران سنگ انداز معضل اصلی حوزه اشتغالند/ اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات اشتباه است