مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-05اقتصادي

عملیات اجرایی 40 هزار واحد مسکونی در فارس آغاز شد


استاندار فارس ضمن اظهار خرسندی از کلنگ زنی 40 هزار واحد مسکونی در فارس، گفت: رتبه فارس در زمینه مسکن مناسب شأن استان نیست و امیدواریم روند احداث مسکن به سرعت ادامه پیدا کند و این گره برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس   از شیراز ، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز در آیین کلنگ زنی 40 هزار واحد مسکن طرح نهضت جهش مسکن در جمع خبرنگاران گفت: رتبه فارس در بحث مسکن مناسب شأن استان نیست و امیدواریم با سرعت کار ادامه پیدا کند و این گره برطرف شود.

وی در ارتباط با تأمین زمین گفت: تا به حال 3 هزار 700 هکتار زمین تأمین شده است و جلسات رفع مشکل کمبود زمین،  هر هفته برگزار می شود.

ایمانیه ادامه داد: در شهرهایی که این مسئله وجود دارد از طریق الحاق زمین های متعلق به منابع طبیعی و یا راه و شهرسازی، مشارکت با صاحبان ملک مشکل را حل می کنیم و نهایتا سراغ ادارات و سازمان ها خواهیم رفت.

استاندار فارس گفت: تا به حال در استان فارس با این بن بست که سازمانی را مجبور به تخصیص زمین کنیم، روبرو نشدیم.

وی در خصوص سهمیه و اقدامات استان فارس در ساخت مسکن گفت: برای استان حد و شهرسازی،گفت: در سفر قبل، مقام وزارت از وضعیت جهش مسکن رضایت نداشت و تذکر قاطع ایشان باعث شد اکنون کلنگ 40 هزار مسکن به زمین بخورد و کار سرعت بیشتری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 40 هزار واحد مسکونی در فارس آغاز شد

عملیات اجرایی 40 هزار واحد مسکونی در فارس آغاز شد