مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-05سياسي

نماینده مجلس: مجازات اغتشاشگران سریع تر انجام شود


هرچقدر قاطعانه و سریع تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن ها سریع تر انجام شود و اطلاع رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در راهپیمایی 13 آبان برخورد جدی با آشوبگران بود، گفت: از مسئولان قضایی انتظار می رود با آشوبگران سریع و قاطع برخورد کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخورار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز 13 آبان در شهر های مختلف کشور اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی مراسم 13 آبان حجت را بر مسئولین تمام کرده که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند.

وی تأکید کرد: هرچقدر قاطعانه و سریع تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن ها سریع تر انجام شود و اطلاع رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می شود.

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است، گفت: قوه قضاییه باید با کمک دستگاه های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مجازات اغتشاشگران سریع تر انجام شود

نماینده مجلس: مجازات اغتشاشگران سریع تر انجام شود