مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-05سياسي

برخورد قاطع با سوء جریانات در ادارات/ مردم تخلفات را گزارش بدهند


بازرس کل لرستان با اشاره به برخورد قاطع با سوء جریانات در ادارات استان، تاکید کرد: مردم گزارش تخلفات را از طریق تلفن 136 و همچنین سایت سازمان بازرسی به ما اعلام کنند.

- سعید رازانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های سازمان بازرسی در حوزه پیشگیری و همچنین برخورد با تخلفات اظهار داشت: در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی ذکر شده که حراست ها، بازرسی ها و… در دستگاه های اجرایی مکلف هستند که هر گونه سو جریان و مشکلی که در آن اداره وجود دارد، به سازمان بازرسی اعلام کنند.

حراست ادارات مکلف به اعلام تخلفات به سازمان بازرسی هستند وی با بیان اینکه ما این موضوع را به دستگاه های اجرایی به خصوص دستگاه هایی که ارتباط آنها با مردم زیاد است نیز اعلام کرده ایم افزود: ضمن اینکه به تخلفات و هر گونه سو جریان را به مراجع بالادستی خود، وزارتخانه ها و… اعلام می کنند، مکلف هستند که موضوع را به سازمان بازرسی اعلام کنند در غیر این صورت مشمول ماده 606 قانون مجازات اسلامی خواهند شد.

بازرس کل لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما تلاش می کنیم از این ظرفیت خوب استفاده کنیم و به موقع وارد شویم ادامه داد: اگر مشکلی در یک سازمان و یا دستگاه اجرایی به وجود آید فوری جلوی آن را می گیریم و اگر مشکل یا سو جریانی به وجود آمده باشد برخورد لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با سوء جریانات در ادارات/ مردم تخلفات را گزارش بدهند

برخورد قاطع با سوء جریانات در ادارات/ مردم تخلفات را گزارش بدهند