مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-05سياسي

دیروز ثابت شد که نظام پایدار و بالنده است


امروز نگرانی دشمنان ما این است که نظام جمهوری اسلامی در معادلات بین المللی منشاء اثر است و خوشبختانه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اثبات کرد که این نظام، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: امروز نگرانی دشمنان ما این است که نظام جمهوری اسلامی در معادلات بین المللی منشاء اثر است و خوشبختانه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اثبات کرد که این نظام، پایدار و بالنده است.

سید محمدرضا هاشمی،14 آبان ماه 1401 در جلسه شورای اداری شهرستان مهدیشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، با قدردانی از حضور آگاهانه و پرشور مردم استان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ، ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران ، نظامی پایدار و بالنده است.

وی با یادآوری اینکه ، سیزدهم آبان ، سالروز سفر آیت الله رییسی به استان سمنان است و خوشبختانه از برکت این سفر اتفاقات بسیار خوبی در استان به انجام رسیده ، عنوان کرد : تاکنون 65 واحد صد درصد راکد صنعتی و تولیدی در استان سمنان ، احیا گردیده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه دشمن نگران آن است که اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین المللی منشا اثر است، تاکید کرد: همه ما باید در عمل در مسیر خود حرکت نموده و منش شهید سلیمانی و شهید شاطری را سر لوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیروز ثابت شد که نظام پایدار و بالنده است

دیروز ثابت شد که نظام پایدار و بالنده است