مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-05سياسي

جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پس از وقفه ای 5 ساله تشکیل شد


جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پس از وقفه ای 5 ساله، امروز با حضور رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پس از 5 ساله وقفه، ظهر امروز شنبه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد.

رییسی در این جلسه با بیان اینکه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ماموریت بسیار خطیری در حفظ سلامت جامعه دارد بر تحقق کامل ماموریت این شورا با به میدان آوردن همه ظرفیت ها بخصوص ظرفیت مشارکت مردمی و بخش خصوصی تاکید کرد.

رییس جمهور همه دستگاه های کشور را در حفظ سلامت مردم و جامعه مسئول دانست و تاکید کرد: شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با پرداختن به مهمترین مسائل مبتلا به سلامت جسمی و روانی جامعه راهبردهای لازم را در این زمینه ترسیم کند تا با اجرای آنها از سوی دستگاه های مربوط، عقب ماندگی های 5 سال گذشته جبران شود.

رییسی در ادامه افزایش مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی را نیاز کشور دانست و گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.

تأمین غذای سالم، خدمات جامع سلامت، بهره مندی عادلانه مردم از سبد سلامت، سلامت روانی جامعه، و همچنین توجه به مسائلی که سلامت را تهدید می کند و علل آن از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پس از وقفه ای 5 ساله تشکیل شد

جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پس از وقفه ای 5 ساله تشکیل شد