مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-05بين الملل

پرواز بمب افکن فراصوت آمریکا بر فراز کره جنوبی


همزمان با اعلام خبر آزمایش های موشکی کره شمالی، رسانه های آمریکایی از قصد واشنگتن برای به پرواز درآوردن بمب افکن فراصوت بر فراز آسمان کره جنوبی بعنوان بخشی از قدرتنمایی برای پیونگ یانگ خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه ارتش کره جنوبی امروز (شنبه) اعلام کرد که کره شمالی، دست کم چهار موشک کوتاه برد بالستیک شلیک کرده است، به طور همزمان، رسانه های آمریکایی گزارش کردند که ایالات متحده قصد دارد بعنوان بخشی از رزمایش های مشترک خود با کره جنوبی، یک بمب افکن فراصوت را بر فراز کره جنوبی به پرواز درآورد.

شبکه آمریکایی ان بی سی در این خصوص گزارش کرد، ایالات متحده یک بمب افکن فراصوت را بر فراز آسمان همپیمان خود کره جنوبی به پرواز درخواهد آورد و این بخشی از یک رزمایش هوایی ترکیبی گسترده می شود که شامل صدها جنگنده است و به نوعی نمایش قدرت با هدف ایجاد رعب و وحشت برای کره شمالی است که در هفته های اخیر چندین آزمایش موشکی انجام داده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که ارتش کره جنوبی مدعی شده است که کره شمالی چهار موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت دریا شلیک کرده است.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز اعلام کرد که موشک ها حدود 130 کیلومتر به سمت دریای غربی کره شمالی حرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بمب افکن فراصوت آمریکا بر فراز کره جنوبی

پرواز بمب افکن فراصوت آمریکا بر فراز کره جنوبی