مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-05اقتصادي

افزایش 100 درصدی خلع ید زمین های راکد صنعتی در یزد


مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به رویکرد استان برای فعال سازی مجدد واحدهای راکد، در این راستا از افزایش 100 درصدی فسخ و خلع ید زمین های راکد صنعتی یزد طی سه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان، سید مجتبی نجفی با اشاره به رویکرد استان برای فعال سازی مجدد واحدهای راکد، اظهار کرد: در چند سال گذشته با توجه به حجم تقاضا برای انعقاد قرارداد حق بهره برداری از اراضی صنعتی استان، تعداد قابل توجهی از این قرارداد همچنان راکد و بدون استفاده مانده است که بر اساس سیاست های کلان استان در صورت انجام ندادن اقدام در بازه زمانی مشخص طبق قانون این قراردادها فسخ می شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه داوری قراردادهای راکد در هفته جاری افزود: با توجه به سفر مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به یزد، در جلسه ای 26 قرارداد راکد در استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

نجفی عنوان کرد: از تعداد قراردادهای بررسی شده 13 قرارداد واگذاری زمین به مساحت بیش از 71هزار و 600 متر مربع فسخ شد و برای 13 قرارداد دیگر به مساحت 106هزار و 157  مترمربع مهلت مجدد صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی خلع ید زمین های راکد صنعتی در یزد

افزایش 100 درصدی خلع ید زمین های راکد صنعتی در یزد