مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-05اقتصادي

بخش ناباروری بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به بهره برداری رسید


رییس بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه گفت: برای نخستین بار در جنوب خراسان رضوی بخش ناباروری بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- بخش ناباروری بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به بهره برداری رسید ایسنا/خراسان رضوی رییس بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه گفت: برای نخستین بار در جنوب خراسان رضوی بخش ناباروری بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

محسن تدین شنبه، 14 آبان ماه، در آیین بهره برداری از این مرکز خاطرنشان کرد: این مرکز ناباروری با اعتباری به مبلغ 25 میلیارد ریال با تعرفه دولتی و پذیرش تمام بیمه ها به حدود یک میلیون نفر در جنوب این استان خدمات ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: همزمان با شروع فعالیت این مرکز از شنبه تا چهارشنبه در شیفت صبح چهار پزشک که دوره های متعدد را سپری نموده اند، به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می کنند.

تدین با اشاره به خدمات ارائه شده در این مرکز افزود: در این مرکز علاوه بر تشکیل پرونده برای زوجین، درخواست آزمایش ها و تست های تشخیصی، انجام سونوگرافی واژینال توسط متخصص زنان، بررسی نتایج آزمایش ها و تست های تشخیصی زوجین انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ناباروری بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به بهره برداری رسید

بخش ناباروری بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به بهره برداری رسید