مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-05سياسي

فرماندار مهدی شهر: طرح قطب دامپروری مهدی شهر دارای ردیف اعتباری شود


فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه ایجاد قطب دامپروری می تواند موتور توسعه این شهرستان باشد، گفت: امیدواریم امسال با همکاری دستگاه ها و مسؤولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، مجتبی اقوامی پناه ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار مهدی شهر که با حضور استاندار سمنان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با وحدت و همدلی و به دور از حاشیه ها در راستای رفع مشکلات شهرستان مهدی شهر تلاش خواهم کرد.

وی افزود: اگر امروز 65 واحد تولیدی 100 درصد راکد در استان سمنان احیا و یک هزار و 720 شغل ایجاد شد و نرخ بیکاری استان به 6.

1 رسید؛ همگی در راستای سیاست های دولت مردمی آیت الله رییسی و مرهون تلاش استاندار سمنان و در سایه سار همراهی و وحدت تمامی مسؤولان استان محقق شده است.

فرماندار مهدی شهر ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با شناسایی اولویت ها و سرفصل های اصلی شهرستان مهدی شهر، مسیر رشد و توسعه این شهرستان را هموار سازیم.

اقوامی پناه با بیان اینکه بی شک، ایجاد قطب دامپروری، می تواند موتور توسعه شهرستان مهدی شهر باشد، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه ها و حمایت همه جانبه مسؤولان، ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدی شهر، امسال دارای ردیف اعتباری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهدی شهر: طرح قطب دامپروری مهدی شهر دارای ردیف اعتباری شود

فرماندار مهدی شهر: طرح قطب دامپروری مهدی شهر دارای ردیف اعتباری شود