مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-05بين الملل

تظاهرات بحرینی ها در اعتراض به انتخابات آتی در این کشور


با آغاز شمارش معکوس انتخابات پارلمانی 12 نوامبر جاری بحرین، تظاهرات هایی جهت تحریم این انتخابات، همزمان با سفر پاپ فرانسیس به این کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، شهر منامه، پایتخت بحرین شامگاه جمعه شاهد برپایی راهپیمایی هایی در اعتراض به انتخابات پارلمانی آتی و ابراز مخالفت با آن و نیز محکومیت ادامه سرکوب های رژیم آل خلیفه بود.

تظاهرکنندگان بحرینی خواستار تحریم انتخابات 12 نوامبر جاری شده و همبستگی خود را با تمامی اسرای زندان های رژیم آل خلیفه اعلام کرده و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسراییلی را محکوم کردند.

شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین چهارشنبه در سخنانی خطاب به ملت بحرین و جهان، ضمن اعلام تحریم همه جانبه انتخابات پارلمانی و شهرداری این کشور در تاریخ 12 نوامبر 2020 از ملت بحرین خواست این اقدام تمسخرآمیز را تحریم کنند.

الدیهی تاکید کرد: تهدید، ارعاب و زورگویی حاکمیت بحرین فایده ای نخواهد داشت و هرگز باورهای مردم را درباره اینکه این انتخابات تنها یک نمایش مضحک بوده و پارلمان آتی تنها یک نمایش فرمالیته است، تغییر نخواهد داد.

این مسؤول جمعیت الوفاق در ادامه گفت: مشکل اصلی که بحرینی ها دارند، نبود دولت های قانونی و انحصار قدرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات بحرینی ها در اعتراض به انتخابات آتی در این کشور

تظاهرات بحرینی ها در اعتراض به انتخابات آتی در این کشور