مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:362022-11-05سياسي

حضور سخنرانان توانمند در مدارس برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) از حضور بی نظیر و باشکوه اقشار مختلف مردم بصیر و ولایتمدار در راهپیمایی دشمن شکن و استکبارستیزانه 13 آبان قدردانی و اظهار کرد: این حضور مقتدرانه نشان دهنده ایمان راسخ و نگاه عمیق مردم شریف ایران اسلامی به مبانی اعتقادی و دلبستگی اصل نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه هزینه در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور محسوب می شود، افزود: نگاه دولت سیزدهم به این نهاد ارزشمند، نگاهی اولویت دار و تحولی با رویکرد ترویج مبانی هویت ایرانی اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت را حائز اهمیت و دارای ظرأفت های بسیار دانست و بیان کرد: انسان سازی و تربیت نیرو های کمال یافته، کارآمد و مجهز به سلاح علم و ایمان و دارای مهارت زندگی، فردی و اجتماعی، ماموریت مهم آموزش و پرورش است.

عباسی همچنین توجه به مباحث معنوی و اخلاق اسلامی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: در کنار تعلیم و آموزش؛ ترویج اقامه نماز جماعت در مدارس و بهبود نمازخانه ها، ایجاد فضای بانشاط و دارای جذابیت فرهنگی و هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سخنرانان توانمند در مدارس برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان

حضور سخنرانان توانمند در مدارس برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان