مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-05سياسي

ظرفیت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای تقویت گروه های جهادی است


معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی گفت: با تشکیل قرارگاه های جهادی در کشور و هم افزایی ظرفیت های این نهاد با آنها مسیر خدمت رسانی به نیازمندان ساده تر و سریعتر خواهد شد.

- ایسنا/قم معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی گفت: با تشکیل قرارگاه های جهادی در کشور و هم افزایی ظرفیت های این نهاد با آنها مسیر خدمت رسانی به نیازمندان ساده تر و سریعتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه چهاردهم آبان ماه، داود عمادی، معاون مدیریت امور قرارگاه حاج عبدالله والی در جلسه گروه های جهادی فعال در استان قم با اشاره به اینکه کمیته امداد به نیازمندان مناطق محروم توجه ویژه ای دارد گفت: با تشکیل قرارگاه های جهادی در کشور قرار نیست چارت جدید و بروکراسی اداری بیشتری ایجاد شود بلکه قرار است از توان مردمی برای ترویج ارزشهای انقلابی و روحیه جهادی برای تسهیل و تسریع خدمت رسانی به محرومان استفاده شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هیچگونه ادعای متولی بودن گروه های جهادی را ندارد تصریح کرد: گروههای جهادی خودجوش هستند و هدف این است که این نهاد بستری مناسب برای حضور گروه های جهادی و همدلی و هم افزایی بیشتر با آنها است.

عمادی به ظرفیت جدید مراکز نیکوکاری جهادی در کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: در این مراکز مردمی، امکان عقد تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای تقویت گروه های جهادی است

ظرفیت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای تقویت گروه های جهادی است