مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-05سياسي

درخواست فرماندار جدید در خصوص پروژه ای که موتور توسعه مهدیشهر می شود


فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر خواستار اعطای ردیف بودجه به پروژه ملی طرح قطب دامپروری شد و از طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر به عنوان طرحی نام برد که می تواند این شهرستان را دگرگون کند.

- ایسنا/سمنان فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر خواستار اعطای ردیف بودجه به پروژه ملی طرح قطب دامپروری شد و از طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر به عنوان طرحی نام برد که می تواند این شهرستان را دگرگون کند.

مجتبی اقوامی پناه 14آبان در آیین معارفه خود اظهار کرد: اگر امروز 65 واحد صد درصد راکد ، احیا و 1720 شعل ایجاد و نرخ بیکاری به 6.

1 رسید ، همگی در راستای سیاست های دولت مردمی آیت الله رییسی و مرهون تلاش استاندار سمنان و در سایه سار همراهی و وحدت تمامی مسئولان استان محقق گردیده است.

وی با اشاره به برنامه های خود برای شهرستان ادامه داد: با وحدت و همدلی و بدور از حاشیه ها در راستای رفع مشکلات شهرستان مهدیشهر تلاش خواهم کرد.

فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر افزود: تلاش خواهیم کرد تا با شناسایی اولویت ها و سرفصل های اصلی شهرستان مهدیشهر ، مسیر رشد و توسعه این شهرستان را هموار سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری تمامی دستگاه ها و حمایت همه جانبه مسئولان، ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدیشهر ، امسال دارای ردیف اعتباری گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرماندار جدید در خصوص پروژه ای که موتور توسعه مهدیشهر می شود

درخواست فرماندار جدید در خصوص پروژه ای که موتور توسعه مهدیشهر می شود