مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-05فرهنگي

مشارکتی در تأمین هزینه «سووشون» نداشته ایم/ حمایتمان لوجستیکی است


مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن توضیح اظهارات خود درباره حمایت از سریال «سووشون» تأکید کرد که این پروژه، یک پروژه خصوصی است.

- مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن توضیح اظهارات خود درباره حمایت از سریال سووشون تأکید کرد که این پروژه، یک پروژه خصوصی است.

محمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با تأکید کرد: بنیاد فرهنگی روایت براساس وظیفه ذاتی خود، از همه آثار فاخر و ملی در حوزه سینمایی و سریال به صورت مستمر حمایت می کند.

کمااینکه بخش هایی از سریال های بزرگ و فاخری همچون سریال حضرت موسی (ع) و حضرت سلمان (ع) در شهرک دفاع مقدس و با حمایت لوجستیکی ما در حال تولید است.

حسینی ادامه داد: طبیعتاً در همین راستا، حمایت لوجستیکی از اثر فاخر سووشون هم در قالب تأمین تجهیزات و بخش هایی از لوکیشن که در شهرک دفاع مقدس انجام می شود، داشته ایم.

این اثر به تهیه کنندگی بخش خصوصی در حال تولید است و بنیاد فرهنگی روایت در هزینه مالی آن هیچ مشارکتی نداشته است و صرفاً از این پروژه حمایت لوجستیکی داشته ایم.

سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی این روزها مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و قرار است نسخه ای سینمایی از این پروژه نیز به تولید برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکتی در تأمین هزینه «سووشون» نداشته ایم/ حمایتمان لوجستیکی است

مشارکتی در تأمین هزینه «سووشون» نداشته ایم/ حمایتمان لوجستیکی است