مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-05اقتصادي

استقبال از سرمایه گذاران احداث نیروگاه و پست برق در خوزستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به احداث پست برق 400 کیلوولت ایثار توسط بخش خصوصی، گفت: یکی از برنامه های این شرکت برای توسعه و تقویت زیرساخت های برق استفاده از ظرفیت های صنایع است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به احداث پست برق 400 کیلوولت ایثار توسط بخش خصوصی، گفت: یکی از برنامه های این شرکت برای توسعه و تقویت زیرساخت های برق استفاده از ظرفیت های صنایع است.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست 400 به 132 کیلوولت ایثار در امیدیه با دو ترانس 315 مگاولت آمپری با سرمایه گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حال احداث است و بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پست برق یک پروژه محیط زیستی و برای طرح جمع آوری گازهای مشعل و انتقال آن به پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس طراحی و در حال احداث است، افزود: دیماند قراردادی با شرکت بیدبلند خلیج فارس 167.

5 مگاوات است و مابقی ظرفیت پست ایثار برای سایر مصارف در منطقه به کار گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای احداث پست های برق و این مورد که اعتبارات کفاف احداث هم زمان پروژه ها را نمی دهد، ظرفیت بخش خصوصی به ویژه صنایع کمک می کند تا این محدودیت برطرف و توسعه زیرساخت برق سریع تر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از سرمایه گذاران احداث نیروگاه و پست برق در خوزستان

استقبال از سرمایه گذاران احداث نیروگاه و پست برق در خوزستان