مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-05فرهنگي

کتاب «جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد» به چاپ چهارم رسید


چاپ چهارم کتاب «جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد» اثر سعید ضیایی فر است که به همت پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب در 1024 صفحه منتشر شد.

- چاپ چهارم کتاب جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد اثر سعید ضیایی فر است که به همت پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب در 1024 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چاپ چهارم کتاب جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد اثر سعید ضیایی فر است که به همت پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب در 1024 صفحه منتشر شد.

فلسفه علم و فلسفه دین، ره آورد نگاه بیرونی به علم و دین است.

این نگاه به فقه (فلسفه فقه) در حال تکوین می باشد و از زمره مباحث مهم آن تأثیر علم کلام بر اجتهاد است؛ تأثیری که فقه را به سوی فربهی و پویایی بیشتر، سوق داده است.

در این کتاب تلاش شده ضمن شناسایی و بررسی دیدگاه های کلامی تأثیرگذار بر اجتهاد، با ذکر شواهد و نمونه ها تأثیر آنها نشان داده شود.

ساختار اثر این اثر در پنج بخش و 20 فصل تألیف شده است؛ بخش اول این اثر با عنوان مباحث عقلی مشتمل بر پنج فصل بوده که با عناوین حسن و قبح عقلی، حسن عدل و قبح ظلم، آزادی و نفی ولایت، آزادی بهره برداری از نعمت ها و حسن شکر منعم نگارش یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد» به چاپ چهارم رسید

کتاب «جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد» به چاپ چهارم رسید