مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-05فرهنگي

شروع ثبت نام طرح «آموزش هنر برای همه» در فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: طرح «آموزش هنر برای همه» در پنج شهرستان فارس و مناطق حاشیه ای شیراز اجرایی خواهد شد.

- شیراز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: طرح آموزش هنر برای همه در پنج شهرستان فارس و مناطق حاشیه ای شیراز اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا قانعی بعد از ظهر شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در خصوص هنر برای همه بیان کرد: بیش از 45 هزار و 500 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و اجرای برنامه های این طرح در پنج شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح شهرستان های خرامه، بیضا، فراشبند، زرین دشت و کوهچنار و شهرک های میان رود، سلطان آباد و بلوار اتحاد مد نظر است.

مدیرکل ارشاد افزود: فراگیری و آموزش یک امر گران و هزینه بر به حساب می آید و در حوزه هنر نیز این افزایش قیمت قابل توجه است و طرح آموزش هنر برای همه شامل حوزه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و سینمایی است.

به گفته این مقام مسئول 50 سرفصل آموزشی و آموزش های بومی در این طرح مدنظر گرفته شده که شامل طرح های آموزشی حوزه های هنری مختلف، رسانه ای و سینمایی است که 15 رشته به صورت غیرحضوری و مابقی به صورت حضوری برگزار می شود.

قانعی ادامه داد: ارائه طرح های اطلاع رسانی به جامعه هدف می تواند نقش ویژه ای در افزایش مخاطبان نهایی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ثبت نام طرح «آموزش هنر برای همه» در فارس

شروع ثبت نام طرح «آموزش هنر برای همه» در فارس