مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-05اقتصادي

کلنگ زنی دو پروژه کلان در شهرک ویان با حضور وزیر صمت


مدیر  عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با بیان اینکه از طرح پساب شهری، سه شرکت فولاد بهره مند خواهند شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود 6 ماه دیگر این پروژه به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با اشاره به بازدید وزیر صمت از پروژه های صنعتی استان همدان گفت: سه پروژه در شهرستان ویان امروز به بهره برداری رسید، در این راستا می توان به کلنگ زنی فاز اولیه عملیات منطقه نساجی در زمینی به مساحت بالغ بر 10 هزار متر مکعب، کلنگ زنی شرکت طرح فولاد راد و بهره برداری خط انتقال فاضلاب صنعتی اشاره کرد.

مصطفی حقیقی با بیان اینکه این پروژه با خط انتقال 6 کیلومتری با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال انجام شده است، اذعان کرد: در این خصوص، با تعداد 9 واحد صنعتی فعال قرارداد بسته ایم که این میزان قابل افزایش به سه میلیون متر مکعب در سطح نیز هست.

وی با اشاره به پروژه طرح پساب شهری در صنایع استان، اظهار کرد: مقرر است که اکثر شرکت های صنعتی استان همدان از این ظرفیت بهره مند شوند.

حقیقی با بیان اینکه از این آب ، سه شرکت فولاد در مسیر بهره گیری از پساب شهری بهره مند خواهند شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود که 6 ماه دیگر این پروژه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی دو پروژه کلان در شهرک ویان با حضور وزیر صمت

کلنگ زنی دو پروژه کلان در شهرک ویان با حضور وزیر صمت