مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-05سياسي

مخبر: گام دوم برای حل مشکلات منطقه بشاگرد آغاز شده است


معاون اول رییس جمهور دولت سیزدهم را دولتی انقلابی، مردمی و عدالتخواه توصیف کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم کمک به اقشار ضعیف و محروم جامعه است و امیدوارم با تلاش های دولت شاهد آن باشیم که شهرستان بشاگرد به منطقه ای برخوردار، - درخشان و الگویی برای خدمات نظام تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در مراسم افتتاح دبستان (برکت) دانشمند شهید محسن فخری زاده با قدردانی از زحمات و خدمات مرحوم والی و همه کسانی که برای حل مسائل و محرومیت زدایی منطقه بشاگرد خدمت کرده اند، اظهار داشت: منطقه بشاگرد منطقه ای محروم، وفادار، دلسوز و ولایت مدار است.

زمانی هر گاه اسم بشاگرد شنیده می شد، محرومیت، کمبود و مشکلات به ذهن خطور می کرد که امیدوارم این مقطع گام دوم برای حل مشکلات این منطقه باشد و بتوانیم مشکلات و سختی های مردم بشاگرد را مرتفع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه منطقه بشاگرد هنوز تا رسیدن نقطه ای که حق مردم آن است فاصله زیادی دارد، گفت: تا قبل از انقلاب کمتر کسی بود که نام این منطقه را شنیده باشد که با تلاش مرحوم والی و دیگر خدمتگزاران این منطقه معرفی شد و در مسئولین کشور نسبت به بشاگرد حساسیت ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: گام دوم برای حل مشکلات منطقه بشاگرد آغاز شده است

مخبر: گام دوم برای حل مشکلات منطقه بشاگرد آغاز شده است