مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-05سياسي

نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی نهایی می شود


اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرسازی شهرداری تهران در صحن علنی فردا مورد بررسی قرار میگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح دستور کار یکصد و سومین صحن شورا گفت: فردا یکشنبه 15 آبانماه 1401 صحن علنی با 17 دستور جلسه آغاز به کار خواهد کرد که دستور نخست به ادامه بررسی لایحه اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرسازی شهرداری تهران اختصاص دارد که بخشی از آن در جلسه پیشین شورا مورد بحث اعضا قرار گرفت و تصمیم نهایی در این موضوع اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه بررسی طرح اصلاحیه مصوبه ساماندهی فرآیند حمایت از ناشران، موزه ها و کتابفروشان را بعنوان دستور دوم صحن برشمرد و گفت: در این راستا مقرر شده تا دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی - شهرسازی و معماری در این خصوص گزارش مشترک را در صحن قرائت کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تصمیمات اخیر اتخاذ شده در جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر اظهار کرد: مقرر شده تا در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران پانزدهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی اعضا قرار گرفته و موارد آن به تصویب صحن برسد.

نادعلی در تشریح دستور جلسه چهارم تا شانزدهم شورا نیز اظهار کرد: با توجه به ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران در این جلسه 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی نهایی می شود

نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی نهایی می شود