مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-05اجتماعي

مناسب سازی شهری از مهمترین مشکلات معلولین استان است


مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مناسب سازی، نصب تابلوهای شهری، استخدام معلولان و کمبود امکانات ورزشی و رفاهی از مهمترین مشکلات این قشر در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد  علی نصیری ظهر امروز در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با جامعه معلولین گفت: ناسب سازی، نصب تابلوهای شهری، استخدام معلولان و کمبود امکانات ورزشی و رفاهی از مهمترین مشکلات این قشر در استان است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه32 هزار معلول در استان تحت پوشش این نهاد قرار دارند،  ادامه داد: در پرداخت تسهیلات مسکن، اشتغال و مستمری هیچ پشت نوبتی در استان برای مددجویان نداریم.

وی افزود: پیگیر فضای ورزشی و پارک ویژه ی معلولین با همکاری سایر دستگاه ها نیز هستیم اما در خصوص نصب تابلوهای سطح شهر مشکل داریم.

نصیری در ادامه با اشاره به فعالیت های بهزیستی در حوزه ی آموزش و پیشگری، عنوان کرد: دستگاه صدور کارت خریداری شده و کارت ویژه به معلولین داده خواهدشد.

در ادامه این نشست تعدادی از اعضای جامعه ی معلولان به بیان مطالبات خود پرداختند.

فرسوده بودن ساختمان جامعه، کمبود امکانات و فضای ورزشی، مناسب سازی های شهری برای عبور و مرور معلولین، عدم اجرای قانون استخدام سه درصد معلولین در دستگاه ها، عدم همکاری آژانس ها برای حمل و نقل معلولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی شهری از مهمترین مشکلات معلولین استان است

مناسب سازی شهری از مهمترین مشکلات معلولین استان است