مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-05ورزشي

تالار وزنه برداری اردبیل بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از تالار وزنه برداری اردبیل از پیشرفت 90 درصدی این تالار به لحاظ فیزیکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تالار وزنه برداری استان اردبیل پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد دارد، اظهار کرد: با جذب اعتبارات لازم تلاش می کنیم تا این پروژه را بتوانیم برای ورزشکاران رشته وزنه برداری به بهره برداری برسانیم.

وی در بازدید از چمن استادیوم تختی نیز افزود: یکی از مطالبات مهم و به حق جامعه ورزش و جوانان به ویژه جامعه بزرگ فوتبال اردبیل داشتن یک زمین چمن استاندارد است، با توجه به اینکه اقدامات لازم برای بهسازی و بازسازی چمن این مجموعه انجام شده است تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم یک زمین چمن استاندارد و قابل قبولی را تحویل فوتبال دوستان اردبیل دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازید از دفاتر هیات های ورزشی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از هیات های ورزشی از عدم مکان برای امور دفتری و تمرینات در مضیقه هستند به دنبال ساماندهی این موضوع هستیم و اقدامات و دستورات لازم را برای پیگیری این موضوع به معاونت پشتیبانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار وزنه برداری اردبیل بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تالار وزنه برداری اردبیل بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد