مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-05سياسي

پرونده مالیاتی 740 معدن باید به خراسان جنوبی برگردد


پرونده مالیاتی 740معدن موجود در خراسان جنوبی به استان برگردد تا در آمدهای مالیات های صرف زیرساخت ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی نسایی ظهر شنبه در شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: با ایجاد انگیزه برای قضات و کارکنان، اطاله دادرسی کاهش یافت و امسال هزار و400 پرونده کیفری بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه صد در صد ابلاغ های قضایی الکترونیکی انجام می شود، ادامه داد: برای تعویض پلاک بیش از 200 مورد مشکلاتی به وجود آمده بود که با دستوری مبنی بر پذیرش قولنامه عادی در صورتی که خریدار مدارک لازم را داشته باشد، مشکلات تعویض پلاک در این زمینه رفع شد.

به گفته وی بیش از چهار هزار و 300 زندانی در استان داریم و با توجه به جمعیت خراسان جنوبی بیشترین تعداد زندانی های کشور با 68 درصد در زندان های استان است و 32 درصد دیگر در زندان های دیگر استان ها زندانی هستند.

وی افزود: سال گذشته حدود 13 میلیارد تومان و امسال 9 میلیارد تومان خیرین به انجمن حمایت از زندانی های استان کمک کردند و این انجمن 700 دانش آموز فرزند زندانی را تحت پوشش قرار داده است.

دادستان مرکز خراسان جنوبی گفت: در جریان وقوع اغتشاشات در بیرجند و قاین تلاش کردیم کسی بی جهت بازداشت نشود و خودم با 37 نفر از 44 فرد دستگیر شده، صحبت کردم و به جز لیدرها که با برنامه علیه نظام اقدام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مالیاتی 740 معدن باید به خراسان جنوبی برگردد

پرونده مالیاتی 740 معدن باید به خراسان جنوبی برگردد