مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-05اقتصادي

مهم ترین چالش استان قزوین فقر حوزه درمانی است


استاندار قزوین بابیان اینکه مهم ترین چالش استان، فقر حوزه درمانی آن است، گفت: دولت منابع مالی چشمگیری برای رفع عقب ماندگی های حوزه درمان ندارد و 1000 میلیارد تومانی که برای تجهیز بیمارستان 700 تخت خوابی استان اختصاص داده، - یک سوم هزینه های تکمیلی آن هم نمی شود و در این راستا هیچ چاره ای جز اکتفا به بخش خصوصی نداریم.

محمدمهدی اعلایی شنبه 14 آبان 1401 در حاشیه بازدید از شهرستان بویین زهرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از خاک و آب در شهرستان بویین زهرا می تواند تحول آفرین باشد، از همین رو از این شهرستان به عنوان یکی از کانون های تولیدی و توانمند شهرستان یاد می شود.

وی با بیان اینکه توسعه شهرستان بویین زهرا در حوزه های کشاورزی، احداث و استقرار گمرک در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: زمینه سازی برای ارتقای بهره وری از منابع آب و به تبع آن رونق بخشیدن به بازار آب از جمله پتانسیل های این شهرستان است که می توان از ظرفیت های آن در توسعه استان بهره برد.

استاندار با اشاره به دشت قزوین در شهرستان بویین زهرا، افزود: احیای دشت قزوین از دیگر مواردی است که مورد توجه قرار گرفته و در این راستا لازم است که شهروندان بویین زهرایی نیز دولت را در تحقق این امر یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین چالش استان قزوین فقر حوزه درمانی است

مهم ترین چالش استان قزوین فقر حوزه درمانی است