مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-05اجتماعي

کاهش دید افقی در خوزستان به دلیل وقوع پدیده مه


مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: از صبح روز دوشنبه احتمال وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

- محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه های هواشناسی از صبح تا اواسط روز دوشنبه 16 آبان احتمال  وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و کاهش دید افقی در  مناطق جنوبی و مرکزی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به این پدیده مسئولان مربوطه  تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی ازکاهش دید افقی را بکار گیری کنند.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: همچنین از  از اوایل وقت روز هفدهم آبان ماه لغایت اوایل وقت روز چهارشنبه نوزدهم آبان ماه  احتمال  رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برخاستن گرد و خاک محلی و موقت در برخی از  مناطق استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این پدیده احتمال بارش باران در  نیمه جنوبی، جنوب شرق و شرق و بصورت نقطه ای و وقوع گرد و خاک موقتی در مناطق مرکزی، جنوبی و جنوب غربی پیش بینی می شود.

محمد سبزه زاری تصریح کرد: با توجه به احتمال  کاهش دید، لغزندگی جاده ها در مسیر های کوهستانی و گردنه ها، برخورد صاعقه و خطرات ناشی از تندباد های لحظه ای و گردوخاک توصیه می شود از توقف در حاشیه رودخانه ها  خودداری  و احتیاط در عبور از کنار مسیل ها و  فعالیت های کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید افقی در خوزستان به دلیل وقوع پدیده مه

کاهش دید افقی در خوزستان به دلیل وقوع پدیده مه