مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-05سياسي

اردوی جهادی رهپویان زکات در کامفیروز برگزار شد


همزمان با فصل برداشت برنج از شالیزارهای منطقه کامفیروز در استان فارس، به همت کمیته امداد و با حضور رییس شورای زکات استان، اردوی جهادی رهپویان زکات برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با فصل برداشت برنج از شالیزارهای منطقه کامفیروز در استان فارس، به همت کمیته امداد و با حضور رییس شورای زکات استان، اردوی جهادی "رهپویان زکات" برگزار شد.

رییس کمیته امداد شهرستان کامفیروز شنبه 14 آبان در حاشیه برپایی اردوی رهپویان زکات، گفت: هرسال در فصل برداشت برنج به عنوان محصول اصلی کشاورزی در این شهرستان، دبیرخانه زکات کمیته امداد فعال می شود.

سامان کرمی با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان و اعضای شورای زکات استان فارس و شهرستان کامفیروز، گفت: در راستای بهبود اجرای زکات به عنوان یکی از واجبات دینی، اردوی جهادی رهپویان زکات اجرایی و قدم های خوبی در مسیر توسعه فرهنگ زکات برداشته شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کامفیروز در تشریح خدمات این نهاد حمایتی با اشاره به اینکه این شهرستان 35 هزار نفر جمعیت و 1800 خانوار دارد و شامل 2 بخش جنوبی و شمالی با 35 روستا در ادامه سخنان خود ضمن تشریح خدمات این کمیته به محرومان و نیازمندان نیز گفت: امسال، برای جذب 18میلیارد تومان وام خود اشتغالی برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی رهپویان زکات در کامفیروز برگزار شد

اردوی جهادی رهپویان زکات در کامفیروز برگزار شد