مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-05سياسي

50 لیدر اغتشاشات از منافقین بودند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حدود 50 نفر از لیدر های شناسایی شده در اغتشاشات اخیر کشور از منافقین بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر ظهر امروز در جلسه نشست تبیینی در شهرستان بیرجند با بیان اینکه اگر پای نظام و شهدا نباشیم و وظیفه هدایتگری را انجام ندهیم اراذل و اوباش جری تر شده و در جامعه عربده می کشند و به جان و مال مردم آسیب می رسانند، اظهار داشت: گاهی اوقات تحریم ها که پیش می آید یا فتنه ای اتفاق می افتد تمام شبکه های صهیونیستی پشت جریان فتنه قرار می گیرند و مستکبرین عالم بلندگوی خواسته های افراد مشکل دار می شوند و از آن حمایت می کنند.

طیبی فر افزود: پیر استعمار که از کودتای 28 مرداد شلاق آن بار ها بر پیکره ملت ایران خورده پشت فتنه ها می ایستد؛ این ها هرگز به کشور خدمت نکردند که امروز دلسوز فوت یک دختر شدند.

وی به فتنه های گوناگون در کشور اشاره کرد و گفت: در فتنه 88، 92 و سایر فتنه ها و آشوب ها در کشور که برخی از مسئولین و افراد داخلی نیز هدایتگر آن ها بودند تمام شبکه های استکباری پشت این جریانات قرار داشتند و آموزش ها و طراحی ها از طرف صهیونیست ها انجام می شد.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان ماه بود که دشمن در نظر داشت هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 لیدر اغتشاشات از منافقین بودند

50 لیدر اغتشاشات از منافقین بودند