مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-05سياسي

برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه با ظرفیت اشتغال 1100 نفر


با تعریف ده ها پروژه توسعه کمی و کیفی در گروه بزرگ فولاد مبارکه، ظرفیت اشتغال پایدار یک هزار و 100 نفر از جوانان کشور فراهم شد.

- ، یاسر طیب نیا اظهار کرد: بدون شک یکی از امیدبخش ترین خبرهایی که می تواند برای قشر جوان تحصیل کرده، نویدبخش آینده ای روشن باشد اشتغال در یکی از بزرگ ترین شرکت های صنعتی ایران است.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده فولاد در شمال آفریقا و غرب آسیا، یک مجموعه صنعتی مقتدر و پیشرو در ایران عزیز اسلامی به شمار می آید که همواره بخش بزرگی از موفقیت هایش را مرهون کارکنان متخصص و متعهد خود است.

طیب نیا افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم و مدیریت جدید فولاد مبارکه، یکی از شعارهای اصلی ما ارتقای نیروی انسانی به سرمایه انسانی معرفی شد؛ موضوعی که حامل پیام مهمی از سوی این قطب صنعتی و اقتصادی کشور برای جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه بر اساس روال برنامه ریزی شده خود، هر سه سال یک بار اقدام به جذب جوانان تحصیل کرده و جویای شغل می نمود، اما امسال با اعلام شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری ، تصمیم گرفتیم با لبیک به این رویکرد معظم له و عنایت به ظرفیت های تعریف شده، فراخوان استخدام گسترده فولاد مبارکه یک سال زودتر از موعد مقرر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه با ظرفیت اشتغال 1100 نفر

برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه با ظرفیت اشتغال 1100 نفر