مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-05سياسي

دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم


سخنگوی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی گردد و ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی روز شنبه در حاشیه همایش حماسه زنان لرده دشتستان در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: رژیم حاکم در اوکراین، جدا از بحث مردم این کشور به طور کامل وابسته به صهیونیست ها و آمریکایی ها است و با تزریق فکری آنها نطقی می کنند و ما بیشتر این ادعاها را به صورت نطق می بینیم.

وی بیان کرد: آنها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده اند این حرف ها و اتهام هایی که روسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می دهند، به طور کامل دروغ و تهمت است.

شکارچی گفت: مبادلاتی که ایران با روسیه دارد مربوط به سال ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است و ایران دخالتی در جنگ بین این دو کشور ندارد و هر اتفاقی که می افتد مربوط به خودشان است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است و انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش این کشور می گذارد، اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم

دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم