مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-05اجتماعي

ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه


هنوز بیست و نهم اردیبهشت در سالنامه 1401 ورق نخورده بود که شعله های سرکش آتش در تاریکی جاده تایباد – خواف، تعجب رانندگان عبوری را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، برخی پدال ترمز را می فشردند و با نگاهی حیرت انگیز دوباره به مسیر خود ادامه می دادند و بعضی دیگر دود سیاهی را به نظاره می نشستند که بر فراز آسمان خودنمایی می کرد.

در این هنگام بود که یکی از رانندگان در کنار جاده ایستاد و با پای پیاده به سوی پرتگاهی در فاصله حدود 25 متری جاده رفت که شعله های آتش از آن جا زبانه می کشید.

او با دیدن خودرویی که هنوز در آتش می سوخت بلافاصله با امدادگران آتش نشانی و پلیس 110 تماس گرفت و ماجرای سقوط خودرویی به پرتگاه را گزارش داد که دود سیاه آن فضای جاده را احاطه کرده بود.

طولی نکشید که خودروهای آتش نشانی و نیروهای پلیس راه عازم جاده مرزی در نزدیکی روستای کرات شدند.

هیچ گونه حفاظ یا نگهدارنده ای در کنار جاده نبود و خودرو پس از طی مسافتی حدود 15 تا 20 متری از محل معروف به پارکینگ خاکی در پرتگاهی با شیب تند واژگون شده بود.

نیروهای آتش نشان بی درنگ وارد عمل شدند و عملیات اطفا را آغاز کردند، اما ناگهان در میان دودهای غلیظ، جسد راننده جوان نمایان شد که پشت فرمان خودرو به طور کامل سوخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه

ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه