مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-05اجتماعي

آلودگی هوا مهمان پاییزی تهرانی ها


کارشناسان و مسئولان وقوع پدیده گرد و غبار و کاهش بارندگی در فصل پاییز را سبب افزایش آلاینده ها و تشدید آلودگی هوا در فصل پاییز و زمستان در تهران می دانند.

- ، گروه استان ها: امروزه بحث آلودگی های زیست محیطی از مهمترین چالش های پیش روی بشر است و زندگی سالم و تندرستی بشر را مورد تهدید قرار می دهد و باید بگوییم، که آلودگی هوا یکی از مهم ترین مباحث آلودگی های محیط زیست است.

تغییرات آب و هوایی در اقلیم منطقه از جمله پدیده گرد و غبار که باعث ورود حجم عظیمی از ریزگردها از مرزهای غربی ایران به داخل کشور می شود و تهران و بخش های وسیعی از کشور را تحت تأثیر قرار داده و آلاینده هایی که همراه با پدیده وارونگی مهمان تهرانی ها می شود، به ویژه شدت این آلودگی ها در پاییز و بخش های از زمستان شهر و استان تهران بیشتر است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در نیمه نخست سال جاری، کیفیت هوای تهران دو روز در شرایط پاک و 94 روز در شرایط قابل قبول قرار داشته ضمن اینکه 79 روز شرایط ناسالم برای گروه های حساس، هشت روز شرایط ناسالم، یک روز شرایط بسیار ناسالم و دو روز نیز شرایط خطرناک به ثبت رسیده است و در سال جاری بیش از 48 درصد روزها در شرایط نامطلوب قرار داشتند در صورتی که این نسبت در سال گذشته تنها 17 درصد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا مهمان پاییزی تهرانی ها

آلودگی هوا مهمان پاییزی تهرانی ها