مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-05سياسي

اجرای مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در میامی


مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در پست 400 کیلوولت میامی اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، عصر امروز به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی بهتر و مقابله به هنگام، مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در پست 400 کیلوولت میامی برگزار شد.

این مانور با همکاری نیروهای عملیاتی شرکت ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط و با فرض بروز حوادث غیرمترقبه و آتش سوزی به واسطه خرابکاری در یکی از ترانس های تغذیه داخلی در این پست برگزار شد.

طی اجرای این مانور اقدامات لازم به منظور مهار و به حداقل رساندن خسارات ناشی از حادثه در تجهیزات پست از سوی عوامل مرتبط، پس از تخریب و آتش سوزی یکی از ترانس های تغذیه داخلی پست توسط یک عامل نفوذی به انجام رسید.

سیدمحمد اشرفی، رییس اداره نظارت امور انتقال شرق معاونت بهره برداری و مسؤول اجرایی و فرمانده حادثه این مانور، با اشاره به اهداف برگزاری این مانور بیان کرد: تمرین و آمادگی نیروهای عملیاتی شرکت در مواجه با شرایط اضطراری، تمرین و آمادگی تیم های عملیاتی و pm برای کار گروهی و تیم های عملیاتی برون سازمانی از اهداف برگزاری این مانور است.

وی ادامه داد: تمرین و اجرای اعمال فرماندهی واحد ICS در شرایط بحران، سنجش میزان استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های کاری پیمانکاران، ارزیابی نیروهای درون و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در میامی

اجرای مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در میامی