مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 22:302022-11-05اجتماعي

بارندگی به بخش کشاورزی و برق استان بوشهر خسارت زد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه بارندگی اخیر خسارت هایی به بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و برق واردکرد افزود: این بارندگی موجب آبگیری خوب سدها و سازه های آبخوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش دهقان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر فعالیت سامانه بارشی نقاط مختلف استان بوشهر به خصوص شهرستان های شمالی و مرکزی شاهد ریزش باران رحمت الهی بودند که بیشترین میزان بارندگی در روستای عباسی شهرستان گناوه با 126 میلی متر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: بارندگی دو روز گذشته موجب آبگیری خوب سدها و سازه های آبخوان داری و آبخیزداری استان بوشهر شد.

وی با بیان اینکه این بارندگی خساراتی نیز به همراه داشته است، ادامه داد: بارندگی موجب خسارت به شماری از زیرساخت های برق و بخش کشاورزی در شهرستان های گناوه، دیلم، دشتستان و دشتی و باعث خاموشی موقت در برخی از این مناطق شد.

وی گفت: با پیگیری شرکت برق هم اکنون در هیچ نقطه ای از استان خاموشی نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه بارندگی، تندباد و سقوط دیوار جان یک نفر را در شهرستان گناوه گرفت اضافه کرد: این سامانه بارشی آسمان اواخر وقت روز جمعه 13 آبان استان را ترک کرد و اکنون شرایط جوی استان پایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی به بخش کشاورزی و برق استان بوشهر خسارت زد

بارندگی به بخش کشاورزی و برق استان بوشهر خسارت زد