مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 00:552022-11-05ورزشي

حضور 7 شانس طلا پارادوومیدانی در اردوهای آمادگی پاراآسیایی


سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور 7 ورزشکار شانس طلا بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.

- سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور 7 ورزشکار شانس طلا بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.

بهمن رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حامد امیری، امان الله پاپی، سعید افروز، هرمز سیدی، هاشمیه متقیان، الناز داربیان و آتنا محمدی دوومیدانی شانس طلا بازی های پاراآسیایی هانگژو هستند که اردو مردان در اهواز و زنان در امجدیه در حال برگزاری است و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این دوومیدانی کاران زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک و با مربیان تخصصی تمرینات خود را پیگیری می کنند تا اردیبهشت سال آینده که نفرات جدیدی بعد از برگزاری آخرین مرحله مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آنها اضافه خواهند شد.

رضایی در ارزیابی از وضعیت رکورد دوومیدانی کاران حاضر در اردوی آمادگی گفت: چون در فصل بدنسازی قرار داریم، تمرینات بیشتر قدرتی است و امکان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 7 شانس طلا پارادوومیدانی در اردوهای آمادگی پاراآسیایی

حضور 7 شانس طلا پارادوومیدانی در اردوهای آمادگی پاراآسیایی