مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 07:252022-11-06اقتصادي

منطقه آزاد ارس، مقصد صادراتی شرکتهای دانش بنیان


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر بهره مندی از ظرفیت کشاورزی و صنعتی این منطقه در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور تاکید کرد.

- مجید کیانی در نشست با رییس مرکز تعاملات بین المللی ریاست جمهوری و رییس پارک علم و فناوری افزود: ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در ارس را تشکیل داده ایم و با استقرار مرکز رشد، صندوق پژوهش و فناوری و تکمیل زیست بوم دانش بنیان در ارس و ارائه تسهیلات و بسته های حمایتی مختلف در تلاش هستیم تا در این مسیر نقش آفرینی پررنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد موفق پردیس های ارس دانشگاه های تبریز و تهران در جذب دانشجو، به ویژه دانشجویان خارجی، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید در اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه، در جذب دانشجویان مهاجر و خارجی از کشورهای مختلف بویژه کشورهای همسایه به دانشگاه های ارس کوشا باشد و امیدوارم این تفاهمنامه زمینه را برای توسعه زیست بوم دانش بنیان و خلاق در ارس فراهم کند.

کیانی ادامه داد: جمعیت دانشجویی و نزدیکی ارس به بازارهای اوراسیا، آذربایجان و ترکیه می تواند برای شرکت های دانش بنیان و خلاق جذاب باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و صنعت ظرفیت خوبی در منطقه آزاد ارس وجود دارد خاطرنشان کرد: آنچه به طور ویژه باید روی آن تمرکز کنیم، استفاده از فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد ارس، مقصد صادراتی شرکتهای دانش بنیان

منطقه آزاد ارس، مقصد صادراتی شرکتهای دانش بنیان