مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-06اجتماعي

رشادت های مردم کردستان در دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود


باید رشادت های مردم کردستان در دوران دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور به دیگر هموطنان معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا در دومین جلسه ستاد راهیان نور که در شامگاه شنبه شب در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای میزبانی دانش آموزان و زائران از یادمان های دفاع مقدس وظیفه معنوی بزرگی داریم و باید نقش استان را در دوران دفاع مقدس زنده نگه داریم.

وی افزود: اگر در نقش میزبانی خوب عمل نکنیم تحت الشعاع قرار خواهیم گرفت لذا وظیفه معنوی نهادهای فرهنگی است که رشادت ها، سختی ها و فداکاری های مردم منطقه را زنده نگه دارند.

وی با اشاره به دیدار با استاندار حلبچه عراق بیان کرد: رشادت ها و ایثارگری های مردم کردستان و به ویژه شهرستان سرو آباد در کمک به مصدومان بمباران شیمایی در حلبچه ستودنی است و ما باید حافظ این میراث معنوی و رشادت ها باشیم.

استاندار کردستان تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و ادارات در احیای راهیان نور نقش دارند و نباید یک نهاد را متولی راهیان نور دانست.

زارعی کوشا اظهار داشت: به هر میزانی که از دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم اگر در ثبت مواریث معنوی اهتمام نداشته باشیم به مرور زمان احتمال دارد حقایق تغییر کند و به صورت وارونه نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های مردم کردستان در دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود

رشادت های مردم کردستان در دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود