مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 07:352022-11-06اقتصادي

100 هزار هکتار از باغات سیستان و بلوچستان شناسنامه دار می شوند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان با تاکید بر ضرورت شناسنامه دار کردن باغهای این استان گفت: بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغ شده از وزارت جهاد کشاورزی با همکاری اتاق اصناف کشاورزی 100 هزار هکتار باغات استان شناسنامه دار می شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان با تاکید بر ضرورت شناسنامه دار کردن باغهای این استان گفت: بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغ شده از وزارت جهاد کشاورزی با همکاری اتاق اصناف کشاورزی 100 هزار هکتار باغات استان شناسنامه دار می شوند.

امان اله طوقی در گفت وگو با ایسنا- بیان کرد: برنامه ریزی و مدیریت کلان زیربخش باغبانی در راستای افزایش کمی و کیفی تولید، اصلاح باغات و بهره وری از عوامل و منابع تولید، هویت بخشی صنفی به باغداران و بسترسازی در راستای ایجاد و اتصال حلقه های زنجیره تولید ،تکمیل زنجیره ارزش محصولات باغی و توسعه صادرات از مهمترین اهداف تعریف شده در این طرح است.

وی تصریح کرد: سالیانه 600هزار تن انواع میوه های گرمسیری ، نیمه گرمسیری، دانه دار ، هسته دار، دانه ریز، میوه های خشک ، محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی در یکصد هزار هکتار از باغات استان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار هکتار از باغات سیستان و بلوچستان شناسنامه دار می شوند

100 هزار هکتار از باغات سیستان و بلوچستان شناسنامه دار می شوند